Brändisuunnittelu - Herätä yrityksesi sielu eloon
Viimeistelty ja raikas brändi-ilme varmistaa, että brändisi tunnistetaan eri kanavissa. Selkeä ja yrityksesi näköinen graafinen ohjeisto luo selkeät raamit visuaaliselle viestinnällesi.
-
Brändisuunnittelu-paketti on sopiva valinta, kun haluat herättää yrityksesi sielun eloon. Valmis brändi-ilme puhuttelee ihanneasiakastasi ja tukee liiketoimintaasi tehostamalla viestintää.
-
Alkukartoituksen ja välipalaverit
Moodboard brändin visuaalisesta ilmeestä
Logosuunnittelu
2 Vedoskierrosta
Väripaletin määritys
Typografian määritys
Kuvamaailman määritys
Lopputuloksena selkeä graafinen ohjeisto, joka sisältää:
2 logovariaatiota: päälogo ja submark-logo
Väripaletin ja typografian sekä ohjeistuksen niiden käyttöön
-
Brändisuunnittelu-projekti on aina uniikki ja asiakasyrityksen näköinen matka. Usein projekti seuraa kuitenkin suuressa kuvassa seuraavia vaiheita.
Alkukartoitus & Tarjous
Maksuttomassa alkukartoitusvaiheessa käydään läpi tarpeesi brändisuunnittelulle. Samalla varmistetaan yhdessä, että olemme hyvä match projektiin. Alkukartoituksen pohjalta saat yksilöidyn tarjouksen. Ja tosiaan, jos yhteistyötä ei jatketa, en lähetä laskua ja jatkamme kepeällä mielellä eri teille. Varaa maksuton alkukartoitus brändisuunnittelulle tästä.
Aikataulun sopiminen
Projektin aluksi sovimme myös aikataulun ja sovimme esimerkiksi milloin käyttövalmis työ ladataan pilvipalveluun.
Sukeltaminen brändi-ilmeen ytimeen
Alkukartoituksen jatkoksi saat tarkentavia kysymyksiä liittyen yrityksesi brändi-ilmeeseen sekä toivottuun tulevaisuuden suuntaan.
Brief-palaveri & Moodboard
Brief-palaverin tarkoitus on varmistaa suunnittelun oikea suunta. Esittelen sinulle moodboardin, jolla pääset tunnustelemaan brändin tulevaa visuaalista ilmettä. Tämän brief-palaverin jälkeen brändisuunnittelu todella pääsee vauhtiin!
Välipalaveri – Vedoskierros 1
Ensimmäisellä vedoskierroksella esittelen sinulle 2 logovaihtoehtoa sekä valitun väripaletin ja fontit. Logovaihtoehdoista pääset valitsemaan mieluisimman, jonka kanssa jatkamme projektia eteenpäin. Kaikkea brändi-ilmeeseen liittyvää on vielä tässä kohtaa mahdollista muokata, eli ole toiveidesi kanssa rohkea!
Välipalaveri – Vedoskierros 2
Toisen vedoskierroksen tarkoituksena on varmistaa, että brändi-ilmeestä tulee yrityksesi tarpeiden mukainen ja että yksityiskohdat ovat mallillaan. Toisen vedoskierroksen jälkeen graafinen ohjeisto hiotaan valmiiksi.
Päätöspalaveri
Päätöspalaverissa valmis graafinen ohjeisto käydään läpi yhdessä. Tässä kohtaa on hyvä kysellä minulta kaikkea mitä mieleen juolahtaa, jotta saat upouudesta brändi-ilmeestäsi kaiken irti. Nyt käytössäsi on valmis brändi-ilme: graafinen ohjeisto sisältää 2 logovariaatiota eli päälogon ja submark-logon, väripaletin ja typografian sekä ohjeistuksen niiden käyttöön. Uusi logo on käytössäsi eri tiedostomuodoissa sekä eri väriprofiileissa ja -versioissa.
Valmista!
Kiitos ja kumarrus. Nyt yrityksesi ydin on herätetty eloon ja se on valmis näytettäväksi maailmalle.
-
Alkaen 1200 e + ALV 25.5%
-
Onnistuuko projekti etänä?
Kyllä. Koko brändisuunnitteluprojekti toteutetaan lähtökohtaisesti etänä.
Kauanko kestää ennen kuin näen valmiin brändi-ilmeen?
Brändisuunnittelu-projekti valmistuu nopeimmillaan noin kolmessa viikossa. Yleensä suosittelen kuitenkin varaamaan aikaa noin 1,5 kuukautta. Tällöin sinulla jää enemmän aikaa myös pohtia toiveitasi brändi-ilmeen suhteen, sekä tehdä päätös esimerkiksi vaihtoehtoisista logoista.
-